Agirrebidea, 2 · 20570 BERGARA  (Gipuzkoa) · Tel.: 943 899 270
migual-altuna-logo-fp

Erronketan oinarritutako ikaskuntza kolaboratiboa

Erronketan oinarritutako ikaskuntza kolaboratiboa da metodologia honen elementu nagusia.

Egoera problematiko bat proposatzen da, egoera hori erronka bihurtzen da, eta prozesu osoa elementu hauetan antolatzen da emaitza bat lortu arte: ziklo bakoitzeko gaitasun tekniko eta espezifikoetan eta une honetan izaera estrategikoa duten zeharkako gaitasunetan, hala nola autonomian, inplikazioan eta komunikazioan.

"Lan-prozesuak aukera ematen die ikasleei egoera erronka gisa bizitzeko eta irtenbide hoberenak aztertzeko"

Egoera problematikoak, kasu guztietan, taldeetan konfiguratutako gela bati planteatzen zaizkio. Hor, lan-prozesuak aukera eman behar die ikasleei egoera erronka gisa bizitzeko eta, hortik, behar den ezagutza sortu behar dute, irtenbiderik egokienak proposa ditzaten.


Ezaugarriak:

Zikloko irakasle-talde autogestionatuak.
Eboluziorako ebaluazioa
Ikaskuntza-eremuen egokitzea.

Informazio gehiago.

 

 

ETHAZI hezkuntza-eredua eta haren inplementazioa baloratzeko galdetegia 

 

Ntic galdetegia