Hezkuntza arloan digitalizazioaren garapenak baliabide digital askotara iristeko aukera ematen du, hala nola, bideoak, liburu elektronikoak, simulazioak, grafikoak, jokoak, jarduerak eta proba elektronikoak, urrutiko ikaskuntzari bide emanez. Hala ere, ikasleei oso zaila zaie dena aukeratu eta kudeatzea.
Lanbide Heziketak, irakasle-ikasle arteko elkarrekintza, aplikazioa eta eta irakasle-ikastun harreman tradizionala eskatzen du. Urrutiko ikaskuntza egoera honen irtenbide izatetik urrun dago. Ikasketa prozesu oso bat aurrera eramateko, bai iturria bai ikaskuntza metodoa dibertsifikatu behar dira prestakuntza-faseen eta ikaslearen beraren arabera. LHko zentroetarajoandako ikasleek baliabide digitalak izan beharko lituzkete beren ikaskuntza-prozesuan zeregin aktiboagoa izateko. Urrutiko ikaskuntza LHn arrakastaz erabiltzeko, formakuntza ikasleei banan-banan eskaini behar zaie, norbanako bakoitzak nola ikasten duen jabetuz.