Miguel Altuna eta Institut La Garrotxak, “Ikasketa ingurune digitalizatuen bitartez, ikastetxeen efizientzia energetikoaren kontrol eta monitorizazioa” proiektu honetan, kontsumo energetikoak kontrolatu eta monitorizatzeko bi ingurune erreal sortu dira. Ikasleek energia-ekosistema automatizatuetan jardun dute, arkitektura konektatuak eta IoT aplikazioak konfiguratzeko gaitasunak garatuz. 4.0 teknologietan zaildu dira ikasleak proiektu honen bidez, eta energia-eraginkortasunari buruzko sentsibilizazioan fokoa jarri da, Garapen Iraunkorreko Helburuekin bat etorriz, eta kontsumo eta ekoizpen iraunkorreko aukerak aztertu dira. Jarduera pilotu errealak egin dira La Garrotxa (Olot) eta Miguel Altuna (Bergara) institutuetan, hala nola klimatizazioaren monitorizazioa eta horren kontrola Olot-en eta energia elektrikoaren, uraren eta gasaren monitorizazioa Bergaran. Amaitzeko adierazi, ikastetxeen artean esperientziak trukatu direla.